Pentru multe afaceri care activează în mediul online, eforturile și strategiile Google Ads pot reprezenta o investiție constisitoare, motiv pentru care sunt de obicei omise din planul inițial de marketing. Mai exact, deseori se evită apelarea la o agenție Google Ads în momentul în care o afacere abia își stabilește prezența în mediul online.
Totuși, există un moment oportun pentru ca o afacere să apeleze la o agenție Google Ads? Desigur – află care este acesta și de ce este influențat în rândurile de mai jos!
Lipsa experienței in-house în acest domeniu
Poate ai dori ca afacerea ta să folosească Google Ads pentru promovare, dar nu ai experții necesari in-house pentru a face acest lucru iar stabilirea unui departament dedicat reprezintă o investiție mult prea mare? În această situație, o agenție Google Ads este răspunsul direct și simplu.
O astfel de agenție poate dedica timpul necesar și gestiona resursele oferite pentru a optimiza campaniile Google Ads, dar mai ales pentru a îmbunătăți ROI-ul afacerii tale!
Există planuri de dezvoltare a afacerii
Dacă planifici dezvoltarea semnificativă a afacerii tale în mediul online, o agenție Google Ads te poate ajuta să scalezi corespunzător campaniile – fie că este vorba despre campanii existente, fie că este vorba despre campanii noi (dar pe care poate nu știi cum să le adaptezi la o afacere în dezvoltare, de exemplu).
Dezvoltarea afacerii poate implica activitate pe noi piețe precum și în medii noi, mult mai competitive. O agenție Google Ads cu experiență te poate ajuta să navighezi mult mai ușor aceste provocări!
Scădere în vânzări și leads
Dacă deja rulezi campanii Google Ads și observi o scădere în numărul de vânzări și de leaduri, este posibil să ai nevoie de asistența unei agenții profesionale. Mai exact, vei beneficia la maximum de pe urma unui subserviciu destul de important – este vorba despre realizarea de audituri la nivelul campaniilor existente pentru a identifica problemele și ulterior implementa strategii și soluții care să îmbunătățească campaniile existente, fără a fi nevoie de creare lor de la zero.
În acest sens, apelarea la timp la o agenție Google Ads te poate ajuta să economisești foarte multe fonduri, evitându-se pornirea de la zero.
Creșterea nivelului de complexitate a campaniilor
Chiar dacă ai un expert in-house care se ocupă de campaniile Google Ads, va sosi un moment în dezvoltarea afacerii tale când acestea vor deveni mult prea complexe pentru a fi gestionate de o singură persoană.
În acest context, o agenție Google Ads profesională poate prioritiza sarcinile aferente unei campanii și poate garanta realizarea în mod exemplar de analiza a cuvintelor cheie, copywriting pentru Ads, precum și gestionarea optimă a bid-urilor. Un singur expert nu se poate ocupa de toate acestea dacă este vorba despre un magazin online de dimensiuni mari, cu campanii multiple active!
O agenție Google Ads precum The Markers te poate scoate din impas – fie că este vorba despre o afacere care evoluează prea rapid și nu mai poate fi gestionată de un singur expert sau un freelancer, fie că este vorba despre o afacere a căror campanii nu mai performează!